Min kondition...

..är inte gjort för att dansa snabba danser! Haha.

Nu har jag kommit hem till Tobias efter att ha varit på träning inför midsommarafton. Som jag skrev ska jag spela fiol på fredag, men min bästa vän Jenny hann inte komma på träningen idag så jag var stand-in för henne och huh, vilket tempo, säger jag bara.

Tobias sitter och kollar på en serie på datorn och då passar jag på att blogga lite.
Ska gå och laga lite omelett med räkor, crabstick och kräftstjärtar. Mums.

Skriver mer om ett tag, tänkte lägga in bilder helgen (sjukhuset och resan hem).

Puss!
/AnnSo


Kommentarer
Postat av: neli

Hej hjärtat :D ♥♥



Aaaaw, det är ingen fara hihi. Vet själv hur det är när man ska svara haha.



Ja, jag är tillbaka i lilla Kinna nu, men snart åker vi ner till Serbien. Jag borde egentligen sova, men jag varken kan eller vill haha. Vi åker runt 3.30 på morgonen... Ja min älskade pojk ska med mig ner hihi. Kan inte klara mig utan honom. Vi ska åka tillsammans också, så det blir roligt :D Ja, jag ska åka med min familj som är mamma och pappa. Min bror kan inte åka med eftersom han precis fått ett jobb så han vill inte riskera att förlora det sen, så han får typ ingen semester :( Lite tråkigt, för det är roligt att ha honom där.. Men va ska man göra! Nej, jag har bara min bror hihi. Skulle vilja ha en syster också haha :D Hur många syskon har du? Jag kanske redan har frågat? Hihi.



Ja det är roligt att bila ner, men jag är så pirrig... Är ju såpass lång väg och man är alltid orolig för att något ska hända. Men man måste vända det till något positivt och tänka på hur roligt det är och hur mycket man ser.. Är ju inte samma sak som att flyga direkt, då ser man ju bara moln haha. Ooh va roligt med Italien. Jag vill också dit :) Verkar vara så vackert. Sen vill jag till Grekland också hihi.



Ooh vilka roliga planer du verkar ha. Det är bra hihi :D Hoppas att allt blir lyckat ♥ Men det blir det säkert :D Och va roligt med festival. Jag har aldrig vart på festival haha. Men jag är ingen festivals människa. Men vilken tur att du får gratis festivalpass.. Lyllos :D



Haha, ja vi och USA :D Jag får aldrig nog av mina drömmar om USA.. Vill så himla mycket dit. Men som du säger, man måste offra dem timmarna för det är det värt.. USA som är så coolt på alla sätt och vis :D ♥ Usch va jag hatar min flygrädsla.. Tråkigt att det är så :/ Varför kan dem inte fixa en tunnel typ under havet så man kan åka från typ Storbritannien till USA? HAHAHA :D :D Jag med mina fantasier haha.



Hihi men oj, blev det så mycket mer :D Va roligt! Jättekul ju :D Trodde det inte ens var 1 A4 haha. Men där ser man :)



Jag är i Serbien i 4 veckor, så jag tror vi är tillbaka runt 22-24 Juli. Det är bra för då har jag 1 månad i Sverige tills skolan börjar igen hihi. Skönt att spendera sommaren här också lite!



Hihi ja, tacotårtan måste du testa dig på. Den är helt underbar :D Jag har lagt upp receptet, så det är bara att börja när du har tid och kan hihi :D



OJ gumman, det låter inte alls roligt :O Stackare! Va tråkigt att det blev så.. Men skönt att du mår bättre nu :) ♥♥ Hur var det annars på spelningen? :)



Nej, nu ska jag skriva ett kort inlägg innan jag nanar... Blir mitt sista inlägg innan jag åker! Du får ta hand om dig sötis, så hörs vi i Juli igen :D Du får ha en fortsatt bra sommar och jag önskar dig allt det bästa ♥♥



PUSS min fina vän :) ♥

2010-06-23 @ 22:59:55
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0