Jobb!

Hej på er!
Nu är jag hemma från stan. Nu har jag öpnnat mina mail och sent igår kväll (i natt) sökte jag som funktionär till Peace and Love 2010. Det är ju inget betalt förutom biljetten, men det är det värt.

Hade i alla fall fått ett mail nu att jag är antagen som funktionär. Så himla kul. Roligt att ha lite att göra nu under min semester hemma i Borlänge.

Åh, jaaa! Jag och Jenny har bestämt oss för Winnerbäck konsert 29 juli. Det kan ju inte bli bättre! ;)

Ha en skön eftermiddag!
/En glad AnnSo


Kommentarer
Postat av: neli

Hej gullet ♥



Förlåt för sent svar, men har inte haft någon lust alls att blogga. Har haft mycket tankar runt omkring mig som handlar om skolan osv.. Har mått lite dåligt på grund av det :/ Känns som att inget har gått bra den här terminen och funderar starkt på att byta linje. Usch, jobbig situation! Men nu är jag tillbaka :)



Hur har du haft det den senaste tiden gumman? :D Hoppas bra hihi.



Ja, men jag tycker verkligen dem flesta klänningar, iaf festklänningar är så korta på Nelly, man blir ju så sur för dem är sjukt fina :( Haha. Jag är faktiskt rätt kort. Är väl runt 163! :P Runt där hihi. Hur långe är du? :)



Ja, men det är ju så som du säger. Man känner sig liksom mer friare när man bor själva. Här kan man inte gå runt hur som helst.. Typ i bara en längre tröja och trosor haha. Är ju väldigt skämmigt! Längtar såå mycket tills vi flyttar ut! VILL BARA NU :( Haha.



Ja, vädret har vart helt underbart dem här dagarna. Har typ stekt i solen i flera dagar så nu är jag brun och fin hihi. Däremot känns det som att färgen snart håller på att gå bort, så jag börjar få lite panik haha. Vill inte vara blek :( Får bara dåligt självförtroende då haha. Man känner ju sig så snygg när man är brun! Idag har det vart riktigt skitväder här i Jönköping. Sommaren verkar ha tagit ett uppehåll tyvärr :( Så himla tråkigt, men får hoppas på att den kommer snart igen hihi. Hur har vädret vart hos er idag? :)



Hur hade du det i Mora och Fågelsjö förresten? :D Hoppas att du hade det kul hihi.



Aaaw, du är ju så himla gullig :) Tänk om alla vore så gulliga som dig, va världen skulle vara bra då ♥♥ Hihi :D



PUSS fin och ta hand om dig ♥



2010-06-08 @ 16:48:10
URL: http://nelilicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0