Bal

Hej på er!
Ledsen att jag inte skrivit något idag, men det har inte blivit av.

Jag har jag bara donat inför studenten på fredag. Jag har flera vänner som går ut, men framför allt min kära granne Clara.

Tänkte att ni skulle få se lite bilder från 9ornas bal igår, innan jag ska kolla på film med min älsklings man.

Hoppas ni alla haft en bra dag!
Kram /AnnSo

Det är inte många av balfolket jag känner. De jag lägger ut bilder på är bara för att jag tycker bilden eller bilen är fin. Är det något speciellt med bilden, skriver jag det.










Tjejen i mitten bodde på samma hotell som mig och Tobias i Turkiet.




I denna bil sitter den stiligaste kavaljeren av dem alla.... Min danskompis Andreas och hans fina flickvän Felicia.


De var så himla fina :) Andreas kostym har hans moster och kusin sytt. Tummen upp för dem! :)




Min pappa och hunden stod bredvid och kollade på alla fina bilar och balklädda 9or.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0