Vilken kväll!

Jag tänkte inte skriva så mycket, jag låter bilderna tala för kvällen...

Började kvällen med kubb efter en föreläsning om järnframställning..

Fortsatte med boul... (hahaha! ursäkta kortet!)


Sen blev det paddling..


Min kära Jenny var med.. och i andra kanoten paddlar Gis och en trevlig kille vi hittade i Bockviken.


Jag älskar att paddla på kvällen, det är så himla fint då :)


Gisela tog kort på mig och Jenny innan....


...vi välte...


...och guuuud så kul det va!


Jenny och Gisela på bron och tänker hoppa ner i vattnet. Gisela hoppade, men Jenny gick ner igen. MEN! Jag hoppade! Tyvär var det ingen som fotade, men jag hoppade!


Efter att ha blivit väldigt kall efter badandet med kläderna på (och ingen handduk) så blev det en varm dusch och sedan pyjamas, filt och varma koppen.


Tack för idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0