Stop beeing nice!!

Just det! Jag ska sluta att vara snäll. Helt sluta med det. Ta bort snällhet från mitt liv. Folk förtjänar inte att ha min snällhet runt sig. Absolut inte.
Jag blir så j*vla less på detta. Att jag alltid är snäll mot ALLA och får rent ut sagt skit tillbaka. TACK.

Så jäkla dålig stil folk har. Jag finner inte ord för hur dåligt uppfostrade folk är. Vad är det för fel på samhället? Man tar väl för fan hand om sina vänner man är med, eller?

Jag ska fan flytta till andra sidan jorden och börja om på ett nytt liv. Där ingen känner mig och ingen vet vem jag är. Kan till och med byta namn. Okej, kanske inte. Men börja om och säga "Hej, jag heter Ann-Sofie. Vad heter du?" Utan att någon vet vem jag är eller känner någon som känner mig. Ingen ska känna mig. Jag ska vara okänd för ALLA.
Nej, jäkla skit är vad det är. Så elakt och osjysst. Faaaan!

Jag kanske överreagerar men just nu känner jag som Lily Allen sjunger "FUCK YOU. FUCK YOU VERY, VERY MUCH! 'CAUSE WE HATE WHAT YOU DO, AND WE HATE YOUR HOLE CREW SO PLEASE DONT STAY IN TOUCH!"


Hoppas att jag är gladare imorgon då jag ska göra mitt sista pass på Peace and Love.

Ni vet att jag ALDRIG svär i mina inlägg, men nu är jag så arg så jag hoppas att ni har överseende.

/AnnSo


Jag, under mina deppiga dagar när jag var yngre. Här är jag 16.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0