Igår

Hej på er!
Gårdagen var helt okej. Tappade som vanligt bort folket jag var med, så slutade med att jag var med Daniel - lika som i torsdags.

Ikväll spelar Lily Allen och The Ark. Kommer nog dock missa Lily Allen, för ska hem till Hellen och grilla och då kan jag skippa henne och umgås med Hellen och hennes vänner i stället.

Lite bilder ska jag bjuda på i alla fall.

/AnnSo


Hoffmaestro... (stod som ni ser vääääldigt långt bak..)


Underbara Melissa Horn. Lät du henne komma närmre, var hon vackrare än mig?


Jag och Verran.


Jag och svägerska.


Träffade på en kändis. Ni vet ståupparen? :)


Publiken på Kent.


Kommentarer
Postat av: Sofia

åh vad roligt, är det peace & love? :)

2010-07-03 @ 17:39:00
URL: http://sofijeas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0