Fullt upp!

Hallå på er!
Nu har det gått några dagar sen jag skrev sist och jag har hunnit med massor med grejer.

I tisdags var jag med min kusin och hennes barn på Leksands Sommarland, vilket var jätteroligt. Det är så roligt att hänga med ungarna och leka och bada.

Igår var vi till min moster och firade min andra kusins dotter som fyllde 2 år. Grattis Hilma.

Idag har jag först varit på Kupolen med mamma och köpte ett par nya sandaler (mina gamla gick sönder) och sen åkte vi till stan och jag köpte en jättefin weekendbag. Wiie. Mötte upp Sara och lunchade med henne och efter det tog vi oss till Mellsta och spelade en minigolf-omgång. Haha. Intressant, men roligt. Jag vann ;)
Sara hade några ärenden på Kupolen så vi gick runt där en liten stund också innan hon skjutsade hem mig.

Nu är jag hemma en snabbis och ska sen till Kupolen (för 3e gången idag) och möta upp min vän Natalie.

Imorgon åker jag upp till Fågelsjö igen. Tack Borlänge för de här dagarna.

/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0