Frukost

Hej!
Idag är jag ledig vilket är väldigt skönt. Behövde inte stressa upp.
Det som verkligen är piss är att det superfina vädret sen igår har förvandlats till grått.
Jag vaknade i natt av att Gisela kom in i rummet och sa "Det åskar och blixrtar ute".
Så då var det bara att ligga och lyssna och se ljuset av blixtrarna. Till slut somnade jag om igen.

Jag drömde även väldigt mycket i natt. Jag drömde tre drömmar som jag kom ihåg när jag vaknade men bara efter några sekunder hade jag glömt en av dem. 

Den första var i alla fall ganska hemsk. Jag grät i drömmen. Dans-Andreas åkte kälke med mig och han åkte av och slog huvudet i en sten så han blev medvetslös. Jag ringde efter ambulans och hälsade på honom på sjukhuset. Han vaknade till och blev frisk men kom inte ihåg vad som hände. 

Den sista drömmen var jag och några till på bio och såg Eclipse. De riktiga skådespelarna var där och drog upp folk från publiken, och självklart fick jag stå på scenen. Haha. Sjukt.

Nu ska jag äta ägg och youghurt. 

Hörs senare! 
/AnnSo

 
Lika som förra året använder jag ljusstakarna som äggkopp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0