Vilkommen til totusenandti

Yes! Då var det dags för ett nytt år (igen). Gårdagen blev ganska bra. Åkte upp till fjället där det var sjukt mycket folk och helt otroligt så kom vi in gratis. Vi fick inträdesband av en tant utanför. Snällt. Tjänade vi 180kr var.

Det var jättefint fyrverkeri vid 12-slaget. Vi åkte dock hem rätt tidigt, eller vid 00.30. Ganska lagomt.

Idag har vi jobbat, båda två. Jag började klockan 8 och idag funkar bilen. Lycklig start på det nya året. Hurra!

Jag har inga dirketa nyårslöften. Jag hade som löfte igår att sluta snoza på morgornarna, men det sket sig imorse. Haha. Jag måste snoza, så är det ju bara. Eller hur, Jenny? ;)

Annars så ska jag bli rik 2010. Jag ska göra detta år till det bästa året och jag ska uppleva enormt med saker och jag ska umågs mycket med mina vänner och vara med dem. 
Räknade ut att det är 119 dagar kvar tills jag och Tobias åker till värmen. Längtar. Men det första som väntar här näst är faktiskt att åka hem till Borlänge den 11e. Ska bli skönt att vara hemma några dagar :)

Nu ska jag läsa lite vad storbloggarna hade för sig igår, http://kenzas.se och http://kissies.se.  Tänkte att jag lägger in lite nyårsbilder senare. Min mobil vill ju fortfarande inte samarbeta med datorn. Tyvär.

Hörs sen! God fortsättning på det nya året. 
/AnnSo 



Kommentarer
Postat av: Jenny Banan

Kommer aldrig hända!!! HAhahahahah stäng av för helvete ;)

2010-01-02 @ 21:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0