Sätta igång med städning och diskning

Huh, va tråkigt. Men det måste väl göras. Har nyss kommit hem från fjället då det var tänkt att jag skulle bada och bubbla lite - men det var grismycket folk där, så jag slopade det och badade bastu och duschade i stället.

Har tvättat idag också, så nu har vi rena kläder. Wiiie. 

Sitter och kollar på lite olika utbildningar, men inte blir jag klokare för det. Nej, nej - snarare tvärtom. 

Längtar utomlands också. Tänk va skönt det skulle vara att ha obegränsat med pengar och bara kunna åka iväg när man ville. Härligt, va? 
Ett av mina nyårslöften är ju att bli rik, men ja - lycka till. Haha.  

Hej så länge!
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0