Oj, vilken dag

Hej och god natt på er.
Vilken dag det här har varit. Började ju med att tvätta klockan 8 imorse.
Vid halv 1 åkte vi upp till fjället för att åka snowboard (Tobias hade aldrig åkt bräda förut). Vilket blev väldigt intressant, men han var duktig och tyckte att det var roligt.
Efter det var det min tur att göra något som jag aldrig gjort förut. Vi gick på gym. Haha, säger jag bara. Jag är då verkligen inte skapt för detta. Men det var ganska roligt.
Sen blev det badet. Igen. Jag vet, men det är ju så härligt. Gäller att passa på när man får bada gratis. Haha.

Vi kände verkligen inte för att ställa oss och laga mat när vi kom hem, så vi gick till Askes pizzeria och åt lite. Tobias åt en hamburgetallrik och jag åt en kebabtallrik med strips, utan kebab fast med räkor. Jättegott var det. Dock var det vääääldigt mycket folk som hade beställt och vi fick sitta och vänta på vår mat i en timme. Inte så roligt när man inte ätit något sedan frukost, men det var väl bara att gilla läget. 

När vi väl kom hem la jag mig under täcket, Tobias satt sig vid datorn och så kollade vi på Let's dance. Ganska roligt att se det så här i början. Nästa vecka missar jag det säkert, då jag kör bil från Borlänge och upp hit igen.

Kokade makaroner nyss också. Vi kom på (eller min mamma kom på) att vi skulle ha matlåda med oss imorgon. Så det blev makaroner och fiskbullar. Haha, härligt det.

Nej, nu ska jag ta och sova. Börjar 8.10 imorgon. Godnatt och sov gott!

Ps... Vill bara ägna alla som fyller år idag (fyllde igår), 8/1 ett stort grattis. Maria, Anna och Erika.

Här kommer några bilder från idag. Resten kommer imorgon.






Jag är inte skapt för detta. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0