Let's laugh

Hej på er!
Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet, men gud vad jag har skrattat idag. Det har blivit fel, danska kunder har kommit och massa mer knas.
Det kom en man och snackade nåt om någon annan man (orkar inte skriva ut allt här..) och sa att den andra mannen bytt efternamn och gift sig. Jag trodde ju såklart på det och på hans feta, fula skånska försökte jag förstå vad han sa.
Det blev helt knas av allt han sa och sen när jag skulle berätta för Emma som stod en bit bort hur det låg till så kunde jag inte göra något annat än att skratta. Emma skrattade, jag skrattade och vi skrattade så mycket att hon fick lov att gå på toa och jag fick ett hysteriskt skrattanfall. Det betyder att jag skrattade så mycket att jag inte fick någon luft och inte kunde sluta skratta. Så ja - en riktig skrattdag.

Till slut blev klockan "gå-hem-dags" och jag åkte hem i förhoppning om att maten skulle vara klar (Tobias har varit ledig idag), men jag hade missat ett sms där Tobias skrivit att jag skulle ringa när jag åkte så att han skulle börja med maten. Så, ingen mat klar alltså.
Men nu har han satt igång med maten och jag sitter i soffan och bloggar och kollar på Let's dance. ÅÅh, va Claudia var duktig. Hon och Tobias fick 32 poäng. Bra jobbat!

Hörs sen. Hej så länge!
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0