Godmorgon kalla Idre

Jag vet att man kanske inte ska skriva Godmorgon klockan 12 på dagen, men jag sover ju så skönt. Tobias åkte nyss till jobbet och igår kom hans täckbyxor. Men jag tror inte att han är så pepp på att åka bräda imorgon när det ska vara minus 40 grader.
Just nu har vi lite över 30, jag vet inte exakt eftersom vår termometer inte står rätt, men nåt sånt är det.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Inte så roligt att åka bräda i 30 graders kyla och när man åker i backarna får man ju lägga på 10 grader till för blåst och vinddragen när man åker. Så, nej. Det blir nog inte bräda idag. Spela klarinett kanske. Det skulle ju vara trevligt. Men då måste jag skicka iväg pojkarna först, haha.

Ha en bra dag! Eftersom jag är ledig idag, så blir det nog mycket uppdateringar. Häng med!
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0