God morgon!

Hej och god morgon :)

Det blev aldrig att jag skrev igår för Tobias höll på att installera virusskydd på min dator och det tog väldigt lång tid. Men tack så mycket för det, älskling.

Vi åkte och handlade vid halv 7, gjorde varma mackor och te vid halv 8, kollade på Animal Planet och jag blev så arg på alla idioter som går på vilda djur och försöker pussa dem och göra massa sjuka saker. Då får man ju faktiskt skylla sig själv om man blir biten av tex. en haj. Jag tycker ju mer synd om djuren som måste utsättas för detta.
Efter djur-programmet kollade vi på "Made in Sweden". Hade aldrig sett det förut, men det var verkligen kul att följa. Så det blir nog det nästa torsdag också.
Jag gick och la mig efter det klockan 10, läste min Twilight bok till halv 11 - då mina ögon inte kunde vara öppna längre - och somnade dirket.

Skönt att sova tidigt, för en gångs skull.

Nej, oj. Nu måste jag sluta skriva. Frukosten väntar bredvid mig. Ha en bra dag. Hej så länge!
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0