Vilken omtumlande dag

Hej på er. Här kommer en dålig uppdatering.

Idag har jag jobbat. Blivit utskälld av en dansk och Kört av vägen. Trevlig tisdag kväll va? Jag är fortfarande chockad och blundar jag så ser jag bara en suddig nedförsbacke med mötande bilar framför mig. Rädd var jag. Men vad skulle jag göra när jag sladdade kors och tvärs över hela vägen? Jag hade inget val. Snödrivan var min räddning. Hade jag valt att försökt ha bilen på vägen hade jag med säkerhet krockat med mötande trafik.
När jag kommit i en hiskelig fart rätt in i snökanten kunde jag oskadd ta mig ur på passagerarsidan och tätt där på stannade den första bilen och sen efter några minuter hade ännu en bil stannat och hon var snäll och hjälpte mig att ringa på bärgning.
Efter några minuter, när hon hade ringt, så lämnade de mig i mörkret och efter 30 minuter kom bärgningsbilen.

Jag känner mig fortfarande ganska skör psykiskt och jag har lärt mig att kanske ta det lugnt nästa gång det är is och snöar.

Nu ska jag lägga mig och kolla på OTH. Det kan rädda liv.
Jag vill också skriva "jag beklagar sorgen över den man som dog i våra skidbackar idag."
/
AnnSo



Jag älskar alla som står mig nära. Kärlek till er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0