Sola och bada..

Ååh, nu längtar jag till Turkiet. Jag och Emma (som jag jobbar med) pratar inte om något annat än Tahiland och Turkiet (hon åker till Tahiland dagen innan jag åker till Turkiet) och just nu sitter jag och kollar på bikinis. Ååh, säger jag bara.
Tänk att få ligga på stranden med en glass i handen och bara ta det lugnt.

Men lite kan jag ju göra nu. Haha. Jag ska packa ihop lite och åka upp på fjället och bada. Den ni. Det är ju lite mysigt i alla fall, så kan jag ju sitta i bubbelpoolen och längta efter solen i Turkland.

Ååh, jag blir så grinig också. Just det. Jag har hittat en jättefin bikini som jag verkligen vill ha, men NEJDÅ - då finns den inte i min storlek. Och sen hittade jag en jättefin rosa bh, men den hade inte leverans förens 10 juni. Jag menar vem vill vänta tills dess?


Visst var den fin? Men attans att den inte fanns i rätt storlek. http://ellos.se/badklader

Kommentarer
Postat av: Brage Ericson

Vad ska du ha för storlek då ? =) (Å vilken fanns det)

2010-02-17 @ 00:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0