Prat-kvarn-banan

Hej och god middag! (Kändes lite sent för Godmorgon)

Inte lika fint väder som igår, men ganska okej. Skjutsade Tobias upp till fjället idag och sen skulle jag hem och göra engelska, men det blev att prata med Jenny-Banan i telefon i över en timme i stället. Huh, det blir dyrt men man kan ju offra det någon gång faktiskt.

Så, nu har hela min dagsplanering blivit rubbad - men vad gör det? Allt för min Banan. Haha.

Tänkte läsa engelska, men det blir nog att springa ner till macken före och beställa tid för att byta spindelleden.
Måste städa också. Det ser helt KAOTISKT ut på vårt rum. Huh. Diska måste jag göra också. Tvätta med, men Viktor har tvättnyckeln så det får nog bli en annan dag.
Yes, ni hör ju själva. En riktig hemmafru-dag.

Vi hörs sen! :)
/AnnSo


Jag och Banan före kalas hos Malin 3/10-09.


Kommentarer
Postat av: Jenny Banan

Jätte roligt att få prata med dig banan! Jag ringer nästa gång :p hahah oj va blond jag va där, de är ja inte nu :D <3

2010-02-09 @ 22:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0