Hemma från Särna

Tjaaa!
Nu har jag och min pappa kommit hem från Särna. Vi har nämligen besiktat min bil. Spännande, va? Haha, nej men det gick ganska bra. Det var någon grej som skulle bytas ut, men det kunde ju varit mycket värre.

Så drygt nu. Har blivit jätteförkyld. Jag som tänkte åka längdskidor med pappa idag, men jag får inte för honom.

Skönt att vara ledig imorgon i alla fall. Men på fredag är det kört igen. Då kommer alla och lämnar in sina skidor som de hyrt i veckan. Då blir det fart och fläkt må ni tro.
Lite ångest att "semestern" är slut snart. Det är ju så mycket roligare att bo här uppe i stugan än att bo nere i byn.

Nu ska jag äta mat. Korvstroganoff och ris. Den ni!
/AnnSo


Röda bilar på rad. Min bil längst till höger.


Kommentarer
Postat av: Malin

Nu är du väl ändå lite yr, det är din bil längst till vänster :P



Hoppas allt är bra med dig! Kramar Malin

2010-02-03 @ 18:05:51
Postat av: Jenny Banan

Rödluvan i mitten :D

2010-02-04 @ 18:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0