Godnatt

Godnatt bloggen. Eller?
Jo, det blir nog att lägga sig. Jag var lite sugen på att gå upp och dansa lite på "Kiken" men Tobias är jättetrött, så det blir nog inget av med det.
Skulle ha jobbat från 13.10 imorgon, men min chef ringde idag och bad mig komma 8 så det blir inte så mycket till sovmorgon.

Hoppas att ni har haft en bra kväll och ha en fortsatt bra kväll. Puss och hej!
/AnnSo


Pratar med min bästa Jenny just nu. Nu väntar vi på svar om vi ska få tillbringa en sommar till tillsammans i Birdlake.


Kommentarer
Postat av: Jenny Banan

Jaaa en sommar till i Lintujärvi!!

2010-02-04 @ 22:14:48
Postat av: Stephanie

Var ligger Birdlake?

2010-02-05 @ 20:21:37
URL: http://www.steffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0