De bara kom

Tårnarna bara kom som en flod när jag läste den fina kommentar jag fått av min kusin Therése och hennes söta barn Sunna efter det inlägg jag skrev igår. Jag har tänkt jättemycket på Sunna hela dagen jag jobbat idag och det första som kom upp i mitt huvud när jag fick reda på att hon är sjuk var: "Oj, jag måste ta mig till Jönköping!"
Men det är både långt och kostar pengar, men jag skulle verkligen vilja komma och hälsa på dig, Sunna. Hoppas du blir bättre snart och får komma hem.


Nu ska jag lägga mig och kolla på film. Och jaaaaa. LEKSAND VANN MOT MORA (efter förlängning) MED 4-3!
/AnnSo


Sunna, Johanna och Samuel. (Ramen var redan med när bilden togs)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0