Ååh, mitt nya, hurtiga liv

Ååh, kan ni tänka er? Jag har blivit nyttig! (eller i alla fall för ikväll)
Det vet ju alla att jag måste sluta äta så mycket "skit" som jag proppar i mig. Så idag har jag bestämt (tillsammans med Emma) att träna mycket och bara äta nyttigt.
Så efter jobbet åkte vi upp till Torget, gick på Intersport och sedan tog en sväng på ICA som resulterade i att jag konsumerade på mig massa nyttigheter.
När vi handlat klart åkte vi hem till våra lägenheter och böt om, sen promenerade jag ner till Emma och så tog vi en promenad på nästan 2 timmar. Bra va?
Och nu när jag kom hem har jag ätit mackor med tomat och gurka och ätit en banan och en kiwi. Visst låter jag duktig och sund? :)

Nu ska jag lägga mig. Orkar inte ens lägga in en bild. Men nu vet ni att jag lever. Hörs imorgon. Godnatt!
/AnnSo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0