Trött

Usch va trött jag är. Känns som jag sprungit ett helt maraton, men det har jag ju inte.
Idag har jag varit ledig och det har varit mamma och pappas sista dag här uppe.
Jag och Tobias började dagen med att ta en skaplig sovmorgon och sedan bege oss ut i backen en och en halv timme. Vid 13.30 gick jag, Tobias och pappa ner till sporthallen och spelade en timme bowling. Dock vann jag inte som jag gjorde på julafton, men jag kom tvåa. Wiiiie.

I eftermiddag/kväll har vi varit ner till byn och lassat in lite grejer vi har haft här uppe. Haha, stackars pappa då. När han skulle packa in våra brädor i takboxen för att ta dem ner till bynlät konversionen såhär:

Pappa: Nu har jag lagt in era brädor i boxen.
Jag: Jahaaa... Men jag ska ju åka imorgon...
Pappa: Okej, men då tar jag ur den igen..
Efter en timme....
Jag: ööh, pappa.. Patrik (min chef) skickade sms, jag ska jobba imorgon.
Pappa: Så jag ska lägga i brädan igen?
Jag: Mmmm.....

Nej, nu ska jag gå och lägga mig. Jobbar som sagt imorgon trots att jag skulle varit ledig, men jag har haft så dåligt med timmar i december så jag är bara glad. GODNATT på er!


Jag förra året en morgon innan jag åkte till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0