Tidig morgon

God förmiddag!
Nej, ni! Idag gick jag faktiskt upp 7.40, trots att jag är ledig. Kom på igår kväll att jag glömt att köpa tvättmedel med kom då på att ICA öppnar 8.00 så jag skulle hinna köpa idag på morgonen.
När jag kom till ICA och gick närmare dörren satt där en skylt "Öppnar klockan 9.00". Skit. Åkte till Konsum, på väggen stod deras öppettider: 9-19. Shit. Vad skulle jag göra nu? Tack och lov så har vi Shell som öppnar 7.00 så det blev tvättmedel från Eldorado, haha.

Efter att jag tvättade gick jag hem och gjorde frukost och kokade ägg till oss. Mums. Gick upp till tvättstugan igen och hängde upp allt och nu har jag och Tobias suttit och spelat spel. Först Yatzy och sen "Allsång på skansen".

Nej, nu är det snart dags igen att gå upp och hämta tvätten.






Haha, syns det att jag har min nattskjorta under eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0