Seg-söndag

Hej på er!
Har inte blivit några inlägg över dagen, har haft fullt upp med att packa, handla och hälsa på Clara.

Är ganska ledsen över att flytta, eller missförstå mig rätt, det ska bli askul att flytta men jag har inte fått säga hejdå till alla jag skulle vilja krama om. Lite tråkigt är det såklart att flytta ifrån alla här hemma, men detta är enda chansen för mig och Tobias att få bo tillsammans så klart att vi tar den. Jag älskar Idre och trivs jättebra där.

Här kommer bilder från gårdagen. Enjoy!






















Kommentarer
Postat av: Natalie

vilka fina kort :) Alla är jättesöta! Ha en jättebra och trevlig resa till Idre imorn. Så synes vi när du komemr tillbaka! Kommer sakna dig ska du veta! Kramar

2010-12-13 @ 01:12:16
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0