Namnsång

Hahaha! Kom och tänka på en sång som vi sjöng i ettan på HP. Det var jag, Sara, Anna och en tjej som heter Lollo. Den började med mitt namn och såhär lyder texten....

  • Jag heter Ann-Sofie, jag är ett litet bi. Jag surrar hit, jag surrar dit, jag surrar upp, jag surrar ner, man kan undra varför jag inte surrar mer det kommer fler....
  • Jag heter Anna Björk, jag är en liten sörk. Jag gräver hit, jag gräver dit, jag gräver upp, jag gräver ner, man kan undra varför jag inte gräver mer det kommer fler....
  • Jag heter Sara Trogen, jag bor i skogen, jag tittar hit, jag tittar dit, jag tittar upp, jag tittar ner man kan undra varför jag inte tittar mer det kommer fler...
  • Jag heter Louise, jag är en liten gris. Jag nöffar hit, jag nöffar dit, jag nöffar upp, jag nöffar ner man kan undra varför jag inte nöffar mer det kommer fler... (men där tog den slut. Hahaha!)

    Jag sjöng den här för Tobias igår innan jag gick till förfesten och så frågade jag "Hade inte du någon sång i din klass? Det är ju onormalt att inte ha någon sång."
    Då svarade han "Haha, nej. Det är onormalt att HA en sång." Haha.

    Träffade som sagt både Anna och Sara igår. Mycket trevligt.


Jag och Sara igår.


Jag och Anna med varsin drink på Flamingo.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0