Klasses Julkalender

God middag!
Nu i jul fick jag "Klasses julkalender" av mamma och det var det bästa jag visste när jag var liten. Älskar den. Den gick 1992, så himla bra!!

Det blev aldrig att åka upp på fjället och dansa igår, för min vän glömde bort att höra av sig. Men men, så är jag ju pigg och kry idag i alla fall.

Vi har jättefint väder, så det blir nog en promenad strax. Tobias jobbar så jag får umgås med mig själv så länge.

Imorgon är det ju nyårsafton?! Shit, jag fattar inte hur 2010 kunde gå så himla fort!?
Jag tänkte göra ett inlägg lite senare där jag skriver om mitt år 2010. Missa inte det!

Nej, nu ska jag klä mig och ta tag i mitt liv med en promenad.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0