Gabriellas sång

Hej på er!
Har precis letat på texten till "Gabriellas sång" som ska sjungas på ett dop jag ska hem till i slutet på januari. Den låten är så himla fin och jag tror att det kommer bli kanonbra när mina kusinbarn kommer att sjunga den för deras lillebror och kusin.

Idag har jag jobbat. Mycket. Länge. Hårt och tufft. Trodde ju att det var en vanlig onsdag när jag åkte till jobbet imorse men tji fick jag när jag kom dit och fick reda på att jag skulle sluta 19.40 istället för 16.40. Tack för den!

Har varit säker på hela kvällen att åka upp till "Utsikten" ikväll, men nu funderar jag. Men det vore ju trevligt att åka upp nu när jag är ledig imorgon.

Vi hörs imorgon! Kram


Jag spelar på Hilmas dop januari -09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0