Fredag - igen?

Hej på er!
Nu är det fredag - igen?! Jag förstår inte. Det känns som att det är helg HELA TIDEN. Huh. Nu är det inte långt kvar tills jag och Tobias ska flytta upp till Idre. Wiiie, längtar mycket nu.

Det har inte riktigt varit min dag idag. Vaknade klockan 07.00 av att det kom hem en hantverkare till Tobias och började borra utanför vårt rum. Inte schysst. När han slutat och vi precis somnat om började han igen. Usch. Aja, han gör ju bara sitt jobb.
Sen när jag skulle åka från Tobias och hämta upp Daniel på stan skulle jag hem till mig först och hämta ett kvitto för jag tänkte lämna tillbaka en tröja, men när jag parkerade bilen insåg jag att jag GLÖMT min väska hos Tobias där tröjan låg och Daniel stod på stan och väntade. Så det var bara att plocka upp Daniel och åka tillbaka till Tobias och hämta väskan. Men jag böt aldrig tröjan, det blir bra med den storleken jag hade köpt från början :)

Klockan 18 ikväll ska jag hem till en gammal kompis på ljusparty. Kan bli intressant.

Ha en bra fredagkväll! Kram på er!


vi, i Idre förra året :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0