Bindningarna på!

Tjohoo!
Nu sitter jag framför datorn och tar det lugnt lite.
Började ju dagen med att träffa min bästa vän Carin som kom hit från Ludvika några timmar. Vi gick på Kupolen och åt lite onyttigt. Åkte sen hem hit och spelade mitt nya spel "Allsång på skansen" och åt lite glass med kolasås och maränger. Mmmm..
Skjutsade henne till stationen vid halv fyra, sen åkte jag till Lager 70 och köpte en rånarluva. Behövs verkligen när man ska åka i backarna.

När jag kom hem hämtade jag in min snowboard och monterade på de nya bindningarna. Visst är jag duktig? Kände att jag behövde öva på att skruva lite innan säsongen i Idre börjar.

Nu väntar jag på att mamma ska titta klart på skidskytte så vi kan åka till Ica Maxi på sån där "kväll". Jag menar, klart att man åker dit när det är gratis smakprover. Haha.


Kändes lite konstigt att ha både boots och bindningarna fastknäppta på köksgolvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0