Plötsligt händer det!

Första blogginlägget i mitt liv, den ni!
Här i Fågelsjö har det ösregnat hela dagen, det gillar vi inte! Vi fick i alla fall cheescake som plåster på såren. Fast egentligen var det för att våran Nit gjorde sista dagen.
För att ha något att göra nu på kvällskvisten så åkte vi till Sveg och simmade och bubblade, super fint badhus!

Jag har kommit på att ödemarken är väldigt fin men det blir verkligen öde, speciellt nu när turistsäsongen är börjar lida mot sitt slut. Men då är det tur att man har Annso, Tobias och alla på jobbet som livar upp stämningen. Det händer ju inte så mycket i en by på 25 personer.
Polisen var hit för någon vecka sedan och fikade, då kom dom in och pratade med oss en stund och berättade att det var första gången dom var i Fågelsjö. Det säger en hel del, men vi gillar det ändå!

Det här med och blogga är inte min grej, men nu har jag i alla fall gjort det en gång!

Puss o hej leverpastej! / Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0