Stunder som glädjer

Hej på er!
Nu har jag äntligen satt mig ned och fått över bilderna som jag ville lägga in från i lördags. 

Lördagen var väldigt bra. Jag och Karolina promenerade runt älven innan vi började festa och allt var på topp. 
Väl inne på krogen var allt också väldigt bra (länge sen det var så här bra), men sen... Blev det FANTASTISKT!
Jag älskar att gå ut och dansa. Jag träffade många vänner ute som jag pratade med och hade roligt med, men det fanns en person av alla männsikor på Flamingo som stack ut och gjorde det till en så himla bra kväll. Jag blev så lycklig där på dansgolvet så jag nästan började gråta.

Tack, Hebbe för en helt fantastisk kväll på dansgolvet med dig. Detta kommer jag att leva på länge, länge. En sån galen och kul vän borde man ha med sig varje gång och dansa med. TACK!

/AnnSo


Tack, min gamla vän. Jag insåg hur mycket jag saknat dig.


Vi gick till Mc'Donalds och själklart blev det en Mc'Fish :)


Kommentarer
Postat av: Hebbe

Jag ser helt galen ut på bilden!

Men förövrigt, mycket trevligt!

2010-04-26 @ 23:53:56
URL: http://hebbsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0