Sliten efter film-mys

Elin kom hit runt 7-tiden och hade med sig pannkakor. Härligt värre.
Efter att ha kikat på alla filmers baksidor bestämde vi oss för att se filmen "Det stora blå" som jag fick i födelsedagspresent av min bror.
En väldigt bra film, men tyvär såg vi aldrig klart den för Elin var tvungen att gå hem innan det blev allt för sent.
Så jag och Tobias traskade med henne. Trevligt med en liten kvällspromenad.

Nu ska jag gå upp till Tobias och sova. Imorgon blir det städ-dag med Viktor (Tobias jobbar).

Hörs imorgon! :)
/AnnSo


Kommentarer
Postat av: caroline

tack så mycket.. Ja det är bara att gå upp och se glad ut haha. Jag jobbar på mcdonald och glitter :D verkligen två helt olika jobb haha. På ena jobbet får man vara glamourös och den andra en slusk :D Lycka till med städningen :D

2010-04-09 @ 10:32:31
URL: http://carolinekarlsson123.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0