Run bitch run

Åh, va skönt.
Har precis kommit hem efter några kilometers springning med pappa i Mellsta.
Så nu blir det duscha snart.

Jag känner mig så grinig idag. Som en riktig bitch. Jag vet inte varför. Jag vill inte packa. Inte handla. Inte träna (vilket jag gjort mot min vilja och är glad över). Inte åka på semester imorgon (det låter HELGALET, men jag känner verkligen inte för det. Hoppas att den känslan försvinner, vilket jag tror att den kommer att göra.)

Jag tror att jag är omedvetet nervös inför resan. Jag har sett fram emot detta så länge och jag älskar att resa, men det har alltid varit så lång tid kvar och nu är det liksom imorgon vi åker till Arlanda. Ofattbart.
Det är i alla fall första gången jag och Tobias ska åka utomlands tillsammans (när han hälsade på mig på Malta så var jag ju redan där) och det ska bli så roligt.

Lägger upp några semester bilder här så jag blir mer taggad och ni får bli avundsjuka.


Turkiet, Side -09.







Kommentarer
Postat av: Anonym

semesteeer

2010-04-29 @ 20:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0