Oj, vilken kväll

Stress är bara förnamnet för denna kväll. Haha.
Efter att ha varit hos min bästa vän i Ludvika åkte jag och tränade på Friskis med min bästa vän här i Borlänge (okej, hon bor i Falun men skitsamma...). Var ett ganska bra bas-pass.
Duschade på Friskis och stressade hem och åt min goda spenatsoppa, böt jeans, sminkade mig, borstade håret och åkte iväg på VIP kväll för Lager 70 som öppnar här imorgon.
Jättetrevligt var det, men mycket folk. Fattig som jag är så blev det inget att handla, men Jenny kom hem med en fin tunn tröja och 3pack strumpor.
Åkte sen hem till Tobias för att säga hej till Karolina som kommit hem från Polen idag, men de hade inte kommit när jag kom och Tobias mamma ville bli hämtad i Falun och det blev ett himla rabalder, så snäll som jag är åkte jag och Tobias till Falun och hämtade henne.
Väl hemma träffade vi Karro och sen åkte vi till Maxi en sväng och nu har vi precis kommit hem.

Ska se klart filmen nu som vi började på igår.

Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag haft.
/AnnSo


Jag och Jenny i oktober 09.


Jag och Karolina sommaren 09.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0