Fiol :)

Idag har det inte hänt något annat än mys-dag med Tobias. Vi gick upp rätt sent, åt en stor frukost, tog en fin promenad (dock inte så fint väder) och sen spelade jag fiol innan vi lagade lite mat.

Lärde mig Bruce Springsteens "The river" på fiol. Ganska bra gjort, tycker jag.
Det är så roligt att spela. Love it.
Igår träffade jag en tant (om man får säga så) som jag spelar med i hemvärnet på ICA på fjället. Det var kul att träffa på någon man känner, för en gångs skull.

Om en timme ska jag möta upp Emma på fjället för lite träning. Ska bli kul. Har slarvat ganska mycket med träningen de senaste veckorna. Huh.

Hörs sen!
/AnnSo




Kommentarer
Postat av: Carin

Heej honey =) haha tycker du? andra gången jag byter xD Joo de är de man lär ju krångla å grejja:D

Men om du vill kan jag ju försöka mig på en till dig med ;) Jaaa snart kommer du hem :D:D wiiieee! Miss ya! Pusseli<3

2010-04-07 @ 17:24:14
URL: http://caaariin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0