Ett litet inlägg

Hej på er!
Nu var det välidgt länge sen jag skrev. Men som ni kanske förstått så har jag kommit hem till Borlänge nu och bott hemma i en vecka.
På den veckan har jag bara varit med vänner och familjen. Skönt. I torsdags var jag och Tobias på bio (Edge of darkness), i fredags besökte vi marknaden och i lördags var jag och mamma på BSM-konsert. Trevligt.

Igår var jag på marknaden med Tobias och hans kompis Emil, tog en promenad med mamma, hade fiol- och dansträning inför Belgien (SUPERKUL!) och avslutade kvällen med Wallander - Täckmanteln med mamma och pappa i vår nya, otroligt sköna soffa.

Nu är det måndag och då väntas en dag med städning, stan och Daniel.
Ska försöka uppdatera lite bättre framöver och ta mer bilder och sånt smått och gott.
/AnnSo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0