1 dag kvar

Hej!
Gårdagens lunch med Hebbe var riktigt rolig. Var sedan med mamma på stan och handlade lite kläder inför resan och kvällen ägnades åt Hemvärnet och datorn där jag tittade på olika utflykter man kan välja i Turkiet.

Idag har jag och Tobias varit i Falun och shoppat lite och åt en god pizza på American take away. Mums. 
Sen har jag ägnat eftermiddagen åt att umgås med min underbara kompis Daniel.
Självklart kollade vi på Wallander och åt popcorn. Snackade lite och sen kom hans lillasyster ner och jag kollade på första halvlek av matchen Barca - Inter med dem.

Nu sitter jag och inte gör något speciellt. Borde kanske packa lite mer, men är ju alltid ute i sista stund. Det är liksom mer jag då.

Nu är det bara en dag kvar tills vi åker till Arlanda. Åååh. Hoppas bara att askmolnet inte blir värre tills på lördag.

Hoppas att ni har haft en bra dag.
/AnnSo



Jag och mina kusinbarn på min student -08.


Kommentarer
Postat av: Jenny

jag kollade också på den där himla matchen!! :P

2010-04-29 @ 13:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0