Yes, nu har den kommit till Idre

Igår när vi kom upp hit till Idre ville jag köpa nya bloggnumret av Vecko Revyn. Värsta roligt. Men Ica här uppe på fjället ska stänga på lördag så de hade inte fått in några nya tidningar. Då följde jag med pappa ner till byn för tidningen skulle ju komma ut på Onsdag. Men nej. Den hade inte kommit igår till byn heller. Så jag blev lite grinig, men köpte SOLO i stället.
Idag skulle pappa ner till byn igen och nu stod den där i hyllan. Nya numret av Vecko Revyn med bloggspecial. Men nu har jag två tidningar, så det blir mycket att läsa. Hihi!

Nu sitter vi och kollar på Idol. Köpte Tortillas med ostsmak nere på ICA så nu blir det fest med tortillachips och dipp. Den ni!

/AnnSo


Kommentarer
Postat av: Mikaela Urbom

Måste också köpa den :D

Kram

2009-09-17 @ 21:08:07
URL: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0