Vi har fått jobb!!!!

Som de flesta av er vet och har läst så är vi uppe på Idre fjäll där jag och min pojkvän Tobias hade arbetsintervju i onsdags.
När vi var på intervjun sa de att vi skulle få besked senast v. 42, men idag ringde de! Först ringde de till mig när vi var ute och gick och sa att jag fått jobb här i skiduthyrningen. Sen fortsatte vi att gå runt fjället.
När vi kommit hem och satt och drack soppa så ringde Tobias telefon också.

Och nu..... Nu har vi fått jobb här båda två. Börjar i december! Det är ganska långt kvar, men det är så underbart nu att veta att vi har jobb till vintern. Så nu blir det att fira JULAFTON här uppe.

Hihihi! Såååå glad! Puss och hej så länge!
/En väldigt glad AnnSo



Bild: Google - Idres maskot, Aske

Kommentarer
Postat av: Natalie

Grattis! Fan va kul:) Skönt att det ordnat sig:D <3

2009-09-18 @ 15:28:56
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0