Sommaren med Jenny

Som ni vet har jag bott med Jenny och varit med henne väldigt mycket i sommar. Ikväll efter monteringen åkte jag, Tobias, Kim och Karro till bion. Vi kollade inte på någon Jenny, men en Göran.

"Sommaren med Göran" var riktigt bra. Väldigt rolig och det var sällan filmen "stod still". Det hände oftast något nytt att skratta åt.

Nu ska jag och Tobias lägga oss och kolla på "Heroes". Hoppas ni alla haft en bra dag och att Jenny blev glad över smörgåsgrillen! :)

Puss hej
/AnnSo


Bild: Studenten -08, jag och Tobias utanför skolan.

Kommentarer
Postat av: Marcus

sv: Hehe ;)...mm vi hade en blogg men vi tröttnade typ..så nu har vi en varsin :D

2009-09-07 @ 23:51:01
URL: http://mrmas.blogg.se/
Postat av: Natalie

haha den filmen e ju så sjukt bra och rolig:D.

Tänkte ta chansen nu..Du e väl i Borlänge nu va:)? Vi ska fira patricias födelsedag och min b-day vilket inte är så speciellt. Men tänkte om du ville komma:D? Det är på Lördag hemma hos P3 i Skräddarbacken:). Det blir utgång därefter tror jag! Ha en bra dag. Saknar dig! Kraam

2009-09-08 @ 11:18:09
URL: http://rockpointnattie.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jätte fin smörgåsgrill tack banan!

2009-09-08 @ 20:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0