Säger bara: Oj oj oj!

Det jag kan säga om Step up-passet ikväll är: "Oj oj oj oj!" Vilken upplevelse. För den som inte är van att gå på detta pass kan det vara lite pillimarigt de första gångerna. Och det märkte vi av ganska mycket. Men det var ett väldigt roligt pass i övrigt. Det blev aldrig tråkigt och tiden bara flög iväg. Trots att jag inte hängde med i rörelserna för fem öre, så blev jag i alla fall väldigt svettig.
Så, för dig som vill gå på ett roligt och lite klurigt pass - Step Up, Måndagar 19.00 på Friskis.


Nu sitter jag och inte gör någonting. Bara tar det lugnt. Tänkte glida runt och läsa lite på olika bloggar. Kan vara kul, så kommer det in ett nytt inlägg lite senare igen. Ha det bra så länge!
/AnnSo


Bild: Min brorson Oskar vattnar blommorna.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0