Olika känslor när vi spelar fiol

Yes, nu har jag kommit hem från Idre. Åkte nästan dirket till dansträning och hade fiolgrupp dirket efter det. Det brukar bli att vi alltid kommer in på olika saker att prata om. Vi började prata om nyfödda barn och gravida personer. Då stiger mina glada känslor inom mig. Jag blir alltid så glad när någon väntar barn och jag älskar verkligen att vara med barn. De är ju så härliga. 
Efter att vi spelat en låt och jag varit jätteglad började Maria prata om begravning. Det var jättehemskt. Det är en tjej som gick i Emmys klass som fått cancer och gick bort för ett tag sen. Hon var bara 15 år gammal. Helt otäckt hemskt.
Efter det samtalet var det ju inte så roligt att spela och känslorna blandade från att ha varit på topp till verkligen ledsna.

Men nu är jag nöjd igen. Fått i mig lite tacos hos Tobias och nu har jag erövrat Hartiz dator och ska strax kolla på One tree hill säsong 7. Den ni!

Hoppas ni har det bra idag. Kramar
/AnnSo

Ps. Eftersom jag sitter vid Hartiz dator blir det tyvär inga bilder.


Kommentarer
Postat av: adam lagerström

tacos är ju så gott



http://adamlagerstrom.blogg.se

2009-09-20 @ 22:51:11
URL: http://adamlagerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0