Musikskolan here I come

Ååh, det är alltid Tisdag. Eller det känns alltid som det. Veckorna bara flyter förbi och ja, nu är det tisdag igen. Det betyder klarinettlektion och Hemvärnet.
Jag har övat ganska mycket den här veckan. Frågan är bara om Malin (min klarinettlärarre) tycker det samma? Haha, tvivlar.
Hatar att spela upp för henne. Är alltid lika rädd för att göra bort mig och att hon ska tycka att jag spelar dåligt. Klart hon inte gör, men den känslan har jag alltid. Att inte vara tillräckligt bra i mitt spelande.

Så, nu sticker jag till musikskolan och ska ha lektion. Hoppas det går bra att spela upp för henne. Jag blir alltid så himla nervös. Haha, det borde ju inte vara någon match med tanke på att jag spela sedan jag var 8 år, men nejdå. Plåga.

Hörs sen, gott folk.
/AnnSo


Bild: Allsång på Skansen förra sommaren med Tobias och Nils :)


Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv; Ja, visst är dom snygga :D

Naw (A) <3

Ja, det är hur skönt som helst! Vi har lov vecka 44, LÄNGTAR :D

Låter som en mycket bra dag! Imorgon blir det skola för min del och sen måste jag plugga lite. Vad ska du hitta på?

Ja, det är jag (A)

Kram <3

2009-09-29 @ 17:24:22
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Cicci

Hihi ja. Det är soft!

2009-09-29 @ 19:55:33
URL: http://catj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0