Melodifestival för hela slanten

Nu har jag äntligen grejat klart med packning och hela baletten. För imorgon blir det Idre. Nervositeten kommer senare, kan jag lova.

Innan jag åkte och hämtade Tobias hade jag rep med Hemvärnet. Vi ska ha en konsert i höst, men inte en vanlig konsert utan vi ska spela till dans. Så idag har vi fått en reportoar med massor av melodifestival-låtar typ som: The worring kind, Jag ljuger så bra, Give me your love, Emptey room o.s.v. 

Tack alla er som kikat in på min blogg idag och kommenterat. Verkligen tack. Jag ska försöka att hålla det här nu och svara på era kommentarer och vara aktiv. 

Nu ska jag sova lite innan det bär av till Idre, men tar datorn med mig - så lätt blir ni inte av med mig. Hoj
/AnnSo 


Bild: Jag rider på Idre Fjäll förra sommaren, -08.


Kommentarer
Postat av: Elisa

Fin blogg :) Mysig bild :) Har också ridit i idre en gång för många år sen det var skoj :)

2009-09-16 @ 00:22:05
URL: http://sweetelisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0