Ludvika here I come

Jaaa! Äntligen ska jag få åka till Ludvika imorgon och träffa min bästa Carin. Det går alldeles för många veckor mellan gångerna vi ses. Vi pratar alltid om att ses oftare och mer, men det blir liksom aldrig av.
Vissa vänner man har kan man känna att om man inte hörs av så tynar vänskapen ut och man inte umgås mer. Så är det inte mellan mig och Carin. Det kan gå flera veckor emellan gångerna vi pratar och ändå är vi så nära. Knepigt, men lycka.

För någon vecka sedan pratade vi på msn och jag spelade upp låtar för henne som jag själv skrivit. Jag bestämde mig då för att jag skulle göra en låt till henne också. Den blev klar dagen efter och texten kommer här nedanför. Ursäkta min engelska.

Sometimes, that's you. You're the moments who's in everyone.
Sometimes everything's great or your life is full of happiness
Sometimes you just wanna lay down and be someone else.


The soul in you have so much to give the world.
People who knows you, can only be happy.


You're so much more than a girl on this earth.
I know that you for love have been search.
Hope you someday will find someone.
You're the kindest of the kind-one..


Sometimes, that's you. The partyprincess who dance like nobody else.
Sometimes you're against the world and have so much anger
Sometimes you like the days and just wanna live

The soul in you have so much to give the world.
People who knows you, can only be happy.

You're so much more than a girl on this earth.
I know that you for love have been search.
Hope you someday will find someone.
You're the kindest of the kind-one..


Bild: Jag och Carin påväg till Gröna Lund -08


Kommentarer
Postat av: carin

åå va jag älskar di bästavän <3 du & jag tills döden skiljer oss åt <3 och den där texten är ju bara för underbar :D DU ÄR UNDERBAR! imorgon ses vi !!!! PUSS!<3

2009-09-10 @ 00:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0