Kolasås i te?

Är hemma hos Tobias nu. Spelade så mycket att jag fått ont i halsen, igen. Tog mig friheten att göra lite te, men de hade ingen honung - men jag hittade KOLASÅS! Så det fick bli kolasås nere i teet, smakade inte så mycket. Tror att det blev lite lenare i alla fall. Man tar det man har, eller vad säger ni?


Det var fotboll på tv när jag kom, så låg inne i hans föräldrars rum och pratade med hans mamma. Hon visade mig en väldigt tjock bok med bilder och berättelser från Borlänge förr i tiden till nutid. Och kan ni tänka er? Jag var med på en bild. Gammal bild från Hushagsvandringen. Den ni!
Spelade lite kort och åt skorpor senare. Och nu ska vi lägga oss och kolla på lite Heroes.

Hoppas ni har haft en bra dag.
/AnnSo

Bilder från våran promenad runt älven idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0