Intervjun avklarad

Oj oj oj vad nervös jag var innan intervjun. Tobias hade berättat lite innan hur det var och så, men jag skakade ändå när jag satt där.
Det var en kille och en tjej som intervjuade. Killen verkade mer avslappnad och positiv, av tjejen fick jag mest negativladdning ifrån.
Efter att de ställt de mest konstiga men ändå vanligaste frågorna så var det klart. Det gick väldigt fort och det kändes så bra när jag gick ut och såg andra nervösa stackare som stod och vänta på din tur utanför.

Ledsen att jag inte skrivit innan, ska försöka skärpa mig. Nu ska jag och Tobias ut och gå. Puss hej
/AnnSo


Bild: Jag och Tobias i stolsliften på Idre Fjäll förra sommaren -08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0