Idol och varma koppen

Åh, så skönt det är att vara här uppe. Händer inte så mycket, men det är bara skönt. Vi har spelat lite minigolf, promenerat, spelat air hockey, promenerat mer och kollat på Idol. Mys.

Haha, Idol är ju så bra. Jag har faktiskt inte sett så mycket i år av alla ouditions på TV. Men det är ju faktikst grymt kul att titta på. Att vissa av alla sökanden inte förstår att de är helt kassa på att sjunga, kan jag inte fatta. Varför ställer man upp i en sångtävling när man inte ens kan håll en enda fin ton och bara byter tonarter hela tiden?
Jag antar att det är det som är charmen av Idol också, men ibland kan jag bara inte låta bli att skämmas.

Sen har vi ju de duktiga, begåvade sångarna och sångerskorna som verkligen kan få en att vilja sjunga med. Sådana personer som man bara vill se mer av och höra orden från juryn "Vi ses i Stockholm!"
Jag fick en liten chock idag när Tilda Söderström var med och sjöng på Idol. Jag "känner" Tilda sen den tiden hon bodde i Borlänge och jag vet att hon kan sjunga jäkligt bra. Så, Lycka till Tilda! :)

Nu ska jag nog lägga mig och kolla på "Heroes". Nyss druckit Varma koppen. Härligt. Godnatt. 
/AnnSo 


Bild: Winnerbäck, Säterdalen -08. Han är min Idol! Vem är din?

Kommentarer
Postat av: elena

Inget plugg bara sj då :)

2009-09-17 @ 09:18:29
URL: http://eelenas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0