Hemma från Friskis

Yes, nu har jag kommit hem från Friskis. Var och tränade med mamma.
På vägen hem var vi in på Maxi och handlade och jag köpte Winnerbäcks nya skiva. Har inte hunnit lyssna så mycket på den än, men kanske skriver mer om den sen.
Snart ska jag ner till stan och träffa Jenny. Sen blir det lunch på Kina med Tobias. Måste verkligen sluta att äta ute. Men vad gör man med en dålig gammal vana?  Jag måste verkligen spara. Hur ska det gå till? Jag är ju den stösta Slösa man kan hitta. Haha. Svårt.

Skriver mer sen. Måste bara säga att jag tycker det är så roligt med alla er som läser. Tack för det, det är bara att fortsätta.
/AnnSo


Bild:
Behöver jag skriva så mycket? Jag under mina år. Från 2 år till 17 år.

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow vad man förändras genom åren:S jo tack de tär bara bra med mig själv?

2009-09-22 @ 12:59:15
URL: http://anwb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0