Fotboll, fotboll, fotboll

Är du inte heller intresserad av fotboll, men din pojkvän älskar det? Välkommen till min värld. Det går inte att missa en enda match på tv. Jag förstår inte hur det alltid kan vara så roligt att se 20 män + målvakterna springa runt på en fotbollsplan och jaga en boll. De passar varandara ibland och har de tur blir det mål.

Så ja. Nu är det fotboll på TV och jag hörde precis från vardagsrummet att Zlatan gjort mål, igen. Medans pojkarna kollar på fotboll så ägnar jag mig lite åt bloggen och tänkte åter igen försöka mig på photoshop och en ny header.

Hoppas ni har en bra lördagkväll. Kramar
/AnnSo


Bild: Google

Kommentarer
Postat av: Linda J

Usch stackare!! Måste titta på fotboll, det kan aldrig vara bra för hälsan ;)

2009-09-26 @ 23:46:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0